A színfalak mögött: 3 nő mesél egy ránctalanító szérum fejlesztéséről
3 nő mesél egy öregedésgátló szérum fejlesztésének különböző lépéseiről: a papírra vetett ötletektől kezdve egészen az elkészült termék tesztelésééig.
#1 Egy új termék koncepciójának kidolgozása: Florence
“Az Aktív Kozmetikai Divízió vezetőjeként a csapatommal együtt én tervezek és hozok létre új termékeket a Vichy számára szoros együttműködésben a marketing csapattal. Elsősorban az innovációra fektetjük a hangsúlyt, ami származhat akár a hatóanyagokból, az állagból vagy a termék érzékiségéből is. Amit a fogyasztók esetleg nem tudnak az, hogy egy új termék megjelenéséig a polcokon, mi 2 - 6 évet szánunk a fejlesztési munkákra! Az én munkám sok gondolkodásból áll, hogy az összetevők, a technológia és a kreativitás legjobb kombinációját tudjuk nyújtani. Elméleti szinten kezdjük, amikor is lejegyezzük az ötleteinket és javaslatainkat az elérésükhöz: a célzott bőrproblémát, az összetevők kombinációját, a technológiát, az állagot, stb. Majd egyeztetünk a marketing csapattal, mielőtt tovább lépnénk a tudományos megvalósíthatóságra. Egy termék kifejlesztése során nagy kihívást jelent megtalálni az egyensúlyt: hogy az igazán szép (azaz hatékony összetételű, kellemes illatú és állagú) legyen, de ugyanakkor hatékony is legyen. És csak ez az egyetlen dolog is akár 150 különféle összetételi javaslatot jelent, mielőtt kiválasztanánk az igazit!”
#2 Alapos kutatás révén megtalálni a legjobb összetételt és hatóanyagokat: Sophie
#3 A termékek hatékonyságának optimalizálása: Nathalie
A Szerkesztőség