OK

OK Mégsem

Köszönjük

Bezárás

A színfalak mögött: 3 nő mesél egy ránctalanító szérum fejlesztéséről

3 nő mesél egy öregedésgátló szérum fejlesztésének különböző lépéseiről: a papírra vetett ötletektől kezdve egészen az elkészült termék tesztelésééig.

#1 Egy új termék koncepciójának kidolgozása: Florence

“Az Aktív Kozmetikai Divízió vezetőjeként a csapatommal együtt én tervezek és hozok létre új termékeket a Vichy számára szoros együttműködésben a marketing csapattal. Elsősorban az innovációra fektetjük a hangsúlyt, ami származhat akár a hatóanyagokból, az állagból vagy a termék érzékiségéből is. Amit a fogyasztók esetleg nem tudnak az, hogy egy új termék megjelenéséig a polcokon, mi 2 - 6 évet szánunk a fejlesztési munkákra! Az én munkám sok gondolkodásból áll, hogy az összetevők, a technológia és a kreativitás legjobb kombinációját tudjuk nyújtani. Elméleti szinten kezdjük, amikor is lejegyezzük az ötleteinket és javaslatainkat az elérésükhöz: a célzott bőrproblémát, az összetevők kombinációját, a technológiát, az állagot, stb. Majd egyeztetünk a marketing csapattal, mielőtt tovább lépnénk a tudományos megvalósíthatóságra. Egy termék kifejlesztése során nagy kihívást jelent megtalálni az egyensúlyt: hogy az igazán szép (azaz hatékony összetételű, kellemes illatú és állagú) legyen, de ugyanakkor hatékony is legyen. És csak ez az egyetlen dolog is akár 150 különféle összetételi javaslatot jelent, mielőtt kiválasztanánk az igazit!”

#2 Alapos kutatás révén megtalálni a legjobb összetételt és hatóanyagokat: Sophie

Sophie Veyrat “Én Laboratórium Managerként dolgozom a Vichynél, azon belül is kifejezetten a Vichy bőrápolással foglalkozó kutatásokkal foglalkozom. Amikor új terméket fejlesztünk ki, a legfontosabb prioritásunk, hogy biztosítani tudjuk a termék biztonságosságát, hiszen a Vichy termékek érzékeny bőrre készülnek. Aztán arra kell megoldást találnunk, hogyan tudunk bizonyított hatékonyságú hatóanyagokat, mint például a ramnóz, tartalmazó összetételt létrehozni és ezeket olyan állagokba és felviteli élményekbe sűríteni, amiket a fogyasztók kellemesnek érzékelnek. A karrierem során rengeteg technológiai fejlesztésnek voltam a tanúja. Ezek által például a ráncok kialakulásának számítógépes elemzésének az élvonalában vagyunk.”

#3 A termékek hatékonyságának optimalizálása: Nathalie

Nathalie Caron “Az én munkám minden teszt (klinikai és fogyasztói egyaránt) megszervezése, amelyek a Vichy hírnevét biztosítják és a termékeink hatékonyságát bizonyítják. Folyamatos kapcsolatban állok a kutató, a marketing és a jogi csapattal. Ez a szerep nagyon fontos a Vichynél, hiszen a termékeinket érzékeny bőrre fejlesztjük. Az én feladatom, hogy biztosítsam az egyensúlyt a használati élmény és a termék hatékonysága között a bőrgyógyászok és fogyasztók számára! “

A Szerkesztőség

Ikonikus termékeink

RETINOL SPECIALIST SZÉRUM

RETINOL SPECIALIST SZÉRUM

A bőröregedés minden jelére hat

30ml

C-VITAMIN SZÉRUM

C-VITAMIN SZÉRUM

Antioxidáns hatóanyag-kombináció a ragyogóbb bőrért

20 ml

go to top